Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna
w Strzyżowie
wyszukiwarka :
czegoś nie możesz znaleźć ? poszukaj
odwiedź naszą oficjalną stronę www.poradniastrzyzow.pl
Mapa strony
- O nas - formy pomocy »
- Pracownicy »
- Aktualności »
- Zmiana druków »
- Grupa wsparcia dla osób pracujacych z dziećmi autystycznymi. »
- Terapia Metodą Biofeedback »
- Dyżur psychologiczny »
- TRENING PAMIĘCI I KONCENTRACJI UWAGI pt.: „ Nie ucz mnie, ale pozwól i pomóż mi się uczyć” »
- Metoda Warnkego sposobem na dysleksję »
- Jak zapisać dziecko do Poradni »
- Grupa Wsparcia dla Rodziców Dzieci z Autyzmem. »
- Szkolenie - „Samobójstwa – interwencja kryzysowa” »
- Konferencja pt. ,,Współpraca przedszkoli, szkół, rodziców i poradni w zakresie wspierania rozwoju dziecka z SPE” »
- Druki »
- Publikacje »
- Terapia psychomotoryczna – pomoc w rozwoju i usuwaniu dysharmonii rozwojowych »
- Metoda Ruchu Rozwijającego w terapii i wspomaganiu dziecka »
- Przemyślenia pokonferencyjne »
- Szkoła dla Rodziców »
- Nieśmiałość i samotność dzieci i młodzieży a relacje interpersonalne »
- Jestem zdolny daj mi szansę »
- Miej znane oblicze Poradni »
- Kinezjologia edukacyjna - inne spojrzenie »
- Zapobieganie wadom wymowy »
- Czy moje dziecko jest dyslektykiem »
- Jak skutecznie się uczyć. »
- „ Dziecko autystyczne i z Zespołem Aspergera w przedszkolu”- Wnioski ze szkolenia dla nauczycieli przedszkoli. »
- Pomoc psychologiczna dziecku z mutyzmem wybiórczym i jego rodzinie. »
- Opóźniony rozwój mowy »
- Rodzic w dobie epidemii. »
- Nasze dzieci, nasi wychowankowie. »
- Trudny czas dojrzewania młodzieży »
- Higiena pracy - nauki w domu. »
- Istota rytmu, poczucia regularności, stabilności w otoczeniu i ich znaczenie dla dziecka w wieku przedszkolnym. »
- Galerie »
- Kontakt »
- Przepisy »
- Archiwum »
- Klauzula informacyjna RODO »
- Jak przygotować dziecko do wizyty w Poradni »
- Deklaracja dostępności »